ზოგიერთი ასტროლოგიური ფორმულა, რომელიც რუკაზე ხელით მუშაობისას გამოგადგებათ

 

ფორტუნა H1+(Lun-Sun)
ჯვარი  H1+(Mar-Sat)
ასც H1
მც H10
საიდუმლო წილი H1+(Sun-Lun)
სინათლის წილი კაცებისთვის H1+(Sun-Sel)
სინათლის წილი ქალებისთვის H1+(Lun-Sel)
ბედნიერების წილი H1+(Ven-Jup)
სიმდიდრის წილი H1+(D2-Jup)
კვების წილი H1+(Lun-D2)
ფულის წილი H1+(D2-Sat)
ძმობის წილი H1+(D3-mar)
დობის წილი H1+(Ven-D3)
ნათესავების წილი H1+(D3-pro)
მასწავლებლის წილი H1+(D3-mer)
მოგზაურობის წილი H1+(D3-jup)
დედობის წილი კაცისთვის H1+(Lun-D4)
დედობის წილი ქალისთვის H1+(D4-Lun)
მამობის წილი კაცისთვის H1+(D4-Jup)
მამობის წილი ქალისთვის H1+(Jup-D4)
წინაპრების დაცვის წილი H4+(D4-Jup_
საცხოვრებელი ადგილის წილი H1+(Chi-D4)
ეროვნების წილი H1+(D4-Nep)
სიყვარულის წილი H1+(Ven-D4)
ბავშვების წილი კაცისთვის H1+(D4-Jup)
ბავშვების წილი ქალისთვის H1+(D4-Lun)
ქორწინების წილი კაცისთვის H1+(Lun-D7)
ქორწინების წილი ქალისთვის H1+(D7-Lun)
სიკვდილის წილი H1+(Sut-D8)
მემკვიდრეობის წილი H1+(D8-Ven)
მეგობრების წილი H1+(Ven-D11)
იდუმალების წილი H1+(Nep-D12)
ღალატის წილი H1+(D12-Sut)
პირველი შვილის წილი D5+(H5-Sun)
ჯანმრთელობის წილი (ნამდვილი ასც) D6+(Lun-Sun)
მკურნალობის წილი H6+(Ura-Nep)
წინასწარმეტყველების წილი H1+(Lun-Ura)
მაგიის წილი H8+(Plu-Ura)
მიწისძვრის საშიშროების წილი H8+(D8-Sut)
მეტალით დაჭრის წილი H8+(D8-Mar)
სიბნელის წილი (კაცებისთვის) H4+(Lil-Lun)
სიბნელის წილი (ქალებისთვის) H4+(Lil-Sun)
ავადმყოფობის წილი H1+(Lun-Sut)
ჯანმრთელობის წილი H1+(Sun-Jup)
მისტიური მამის წილი H1+(Sun-Sut)
მისტიური დედის წილი H1+(Lun-Nep)
დიდების წილი H1+(Lun-Jup)
კარიერის წილი H1+(D10-Sun)
სულიერი მასწავლებლის წილი H1+(D9-Nep)
კატასტროფების წილი H1+(D8-Ura)
მფარველის წილი H1+(D11-Jup)
საქმიანი პარტნიორის წილი H1+(D7-Mer)
ექიმის წილი H1+(D6-Plu)
მკვლელობის წილი H8+(Sut-mar)
წამების წილი H1+(Sut-plu)
ქურდობის წილი H12+(Mer-Mar)
სასამართლოს წილი H7+(Mar-Chi)
ციხის წილი H12+(D12-Sut)
ვაჭრობის წილი H7+(D2-Mer)
ფილოსოფიისა და მსოფლმხედველობის წილი H9+(D7-Sut)
ასტროსოფიის წილი H9+(D7-Ura)
სისულელის წილი H1+(D5-Nep)
1-ლი სახლის წილი H1+(Sun-D1)
მე-2 სახლის წილი H2+(Sun-D2)
მე-3 სახლის წილი H3+(Sun-D3)
მე-4 სახლის წილი H4+(Sun-D4)
მე-5 სახლის წილი H5+(Sun-D5)
მე-6 სახლის წილი H6+(Sun-D6)
მე-7 სახლის წილი H7+(Sun-D7)
მე-8 სახლის წილი H8+(Sun-D8)
მე-9 სახლის წილი H9+(Sun-D9)
მე-10 სახლის წილი H10+(Sun-D10)
მე-11 სახლის წილი H11+(Sun-D11)
მე-12 სახლის წილი H12+(Sun-D12)

5 responses to “ზოგიერთი ასტროლოგიური ფორმულა, რომელიც რუკაზე ხელით მუშაობისას გამოგადგებათ

  1. უკანასკნელი 2-3 კვირაა აქტიურად ვარ დაკავებული ნატალური რუკებით და ასტროლოგიური საკითხებით 🙂 ჯიუტად ვცდილობ გავერკვიო, მიუხედავად იმისა რომ ჯერ წინ დიდად ვერ წავიწიე 🙂 შემოვდივარ და აქაც ეს მხვდება ^^ რაღაც არსებობს 🙂

  2. ჰო, განსაკუთრებულად მომხვდა ახლა ეს თემა.

    დიდ სიღრმეებში ვერ ჩავდივარ. გუშინ ვუკირკიტებდი სინასტრიას და კარმულ კვანძებს 🙂

  3. “სინასტრიას და კარმულ კვანძებს” – აჰა! და ამბობ სიღრმეებში ვერ ჩავდივარო ხო? :პ რა ენაა საერთოდ? :დ
    ვხუმრობ.

გამოთქვით აზრი

