უმცროსი ძმა

ადგილი სადაც გავიზარდეთ, აღარ არსებობს. ძმა მყავს. ის რომ არა, მე არ ვიცი.. გვამსგავსებენ. ალბათ იმიტომ, რომ ორივე გრძელ თმასა და გრძელ პალტოს ვატარებთ. ისე, მას უფრო დიდი ცხვირი აქვს, თვალები გაცილებით ჩამჯდარი და ჩემზე პატარა შუბლი. ჩემზე მგრძნობიარეა, მე უფრო – ემოციური :).

ვმეგობრობთ. რაც არ უნდა დიდი ხნის უნახავ ხალხთან მოვხვდეთ, განმარტოებით ვსხდებით და ვსაუბრობთ, თითქოს სახლში ვერ მოვახერხებთ. ჩვენი დიალოგი მონოლოგია და ერთის დაუსრულებელი აზრის განვრცობას ემსახურება. ერთმა მისურვა კიდეც, მისნაირი ქმარი უნდა გყავდეს, გამიხარდებაო. მერე მე: მე მარტო ვარ, შენ სხვასთან, შენ უფრო გჭირდება, და ასე..

უმცროსია, მაგრამ ამჯერად ყველაზე მეტს ის მუშაობს და ზრუნავს. როცა რამეს მჩუქნის, ღიმილით ამბობს: მე შეყვარებული ვარ, შენ მარტო ხარ, –  უფრო გჭირდებაო.

 საიტს თვითონაც აკეთებს. ბლოგს არა.. ფოტოსურათებს დადებს.  წერა არ უყვარს. უყვარს ნაცნობების შეძენა. მეგობრულია.

მე მახსოვს მისი დაბადება. შუა ღამისას გამეღვიძა. სახლში ბიძა დამხვდა. მეტი არავინ. მეორე დღეს სამშობიაროში წავედით. არ გვიშვებდნენ და ფანჯრიდან დავინახე. მახსოვს, ყურის ანთება ავიკიდე. მისი ჩანასახიც მინახავს ეკრანზე. პირველად მაშინ ვიკითხე, როგორ ჩნდებიან ბავშვები და სად მიდიან მიცვალებულები.

– შენ ამბობ, რომ ცაში, მაგრამ მიწაში რატომ მარხავენ და ცაში როგორ უნდა დამარხონ?

ბევრ კითხვას ვსვამდი. კითხვის დასმა ახლაც გამომყვა. მაგრამ ირაკლის შეკითხვებს არ ვუსვამ. მე ის უსიტყვოდ ვიცი. ჰოდა, რისი თქმა მინდოდა: შეგშურდეთ. 🙂

2 responses to “უმცროსი ძმა

გამოთქვით აზრი

