თანაკუბელებს

მე
დედამიწიდან გავრბივარ ქაოსში
დასასვენებლად.
და ვსუნთქავ კოსმოსს
დაბურული ნესტოებიდან,
საიდანაც გამოდის სითბო
და ვითბობ ხელებს
საკუთარი გამონაბოლქვით.
მჭირდება, რომ არ ვიყო მარტო.

გული
ბულავკა, –
წამოდებული კალგოტკაზე
და გახეული ვერტიკალურად.
ჩახეული კანის აქერცვლით.
შენ მადებ ბამბას, –
გამივლის.

მაკრატელი
დამრჩა
ჭურჭელზე დატოვებული
შენი ნალექი
და ფერფლი, ბევრი ფერფლი, ფერფლი უაზროდ.
მივაღწევ ბარის რომელიმე საპირფარეშოს
და ფერფლისფრად შევიღებავ თმას.

გაჩერებაზე
ჩაიჩოჩე,
მე შენ გიცნობ, –
შენ სულებს ყიდი,
რესტავრაციას უკეთებ და
მანამდე რეცხავ უაღსარებოდ.
ჩამოვჯდები.

****
შენი აურა
არეკლილი ობიექტივში
ფირზე დატოვებს ნალექს
წყალშერეული ნავთობისფერი
შენი აურა.

გადაბირება
მე უფერო ვარ.
საპნის ბუშტისფერი
ბრტყელი და უფორმო.
მაბიჯებ 80 კილოიან სხეულს
და გამოდის, რომ ვიწონები ბევრი.

მე კუბში ვარ
სხეულით ვზომავ ასიმეტრიას.
თან ჰაერს ვწონავ.
შენ დაჭიმე ქუთუთოები,
რომ არ გეტირა.
მე კი მთელი ძალით ვყვირი:
მე შიგ ვარ.

გამოთქვით აზრი

