ჩემი სუიციდი

შობა

მიუყვებიან ვარსკვლავებს

იუდეის ბეთლემში

მეფე ჰეროდეს დღეებში

მოგვები აღმოსავლეთიდან.

“ხმა გაისმა რამაში

ტირილი და გოდება,

რახელი დასტირის

თავის შვილებს და

არ სურს თავი ინუგეშოს,

ვინაიდან აღარ არიან ისინი”.

=====0=====

ნამი დავიყარე ფოთლებზე და

გადასასვლელიდან გადავიდა ღამე.

ჯვარს აცუთ ეგე!

ჯვარს აცვეს ეგე.

ხუთი წუთი და აღსდგება.

=====0=====

ოცდაათი ვერცხლი დაყარა

და ახლა ხის ტოტზე ქანაობს

მეთუნის მინდორზე.

=====0=====

მე იუდა ვარ, ვკიდივარ თოკზე.

ვქანაობ.

არა ვარ გონზე.

მონანიების ფრაზების ნაცვლად,

ვთამაშობ,

“ლაჩარის” მსგავსად.

ფრიიი

გავფრინდიიი

პეპლები მეცემა ხანდახან.

ფრიიი

დო რე მი.

One response to “ჩემი სუიციდი

გამოთქვით აზრი

